Nyt on pakko kirjoittaa ihan oma postaus tosta patjasta!

Mulla on kroppa tän liikkumattomuuden takia sellainen ettei se meinaa kestää mitään. Omassa sängyssä nukkuminen ei onnistunut. Patjat oli kyllä hyvät, aluspatjat ostettu vain pari vuotta sitten, mutta ei tälle kropalle. Mieheni siis kävi pari viikkoa sitten JYSK:ssä hakemassa meille uutta sijauspatjaa. Piti ostaa sellainen suht hyvän kuuloinen patja, ei kuitenkaan kaikkein kallein. Sellaista ei vain ollut myymälässä eikä tulossakaan. Mieshän sitten oli sanonut että me tarvitaan nyt oikeesti hyvä patja ja ostanut vissiin kaikkein kalleimman patjan. Mä nuhtelin sitä heti kun tuli kotiin ja kertoi ostoksistaan, mitä hittoa menee maksamaan maltaita ja vielä JYSKiin, tuskin on mitenkään ihmeellinen tuote hinnasta huolimatta.

Patja saapui vihdoin ja voi miten väärässä olinkaan, onneksi! Illalla kun menin sänkyyn niin vähän kauhistelin. Patja tuntui ensin kovalta, mutta yhtäkkiä sinne "upposi". Olin aika skeptinen. MUTTA, aamulla heräsin oikein hyvin nukkuneena ja mikä parasta, mihinkään ei kolottanut vaikka nukuin molemmilla kyljillä ja selällään. Yhden yön jälkeen olen erittäin tyytyväinen patjaan ja mieheenkin joka tähän panosti. Jospa mä nyt jo saisin nukkua joka yö sen vieressä. Pitää mainita myös se, että tuo mun ukko on todella huono nukkumaan ja lisäksi sen puutuu kädet ihan hirveesti joka yö. Se on nukkutut patjalla kaksi yötä, eikä ole kertaakaan herännyt puutuneeseen tunteeseen!

Ainoa asia mikä harmittaa on se, että patja tuli tajoukseen pari päivää sen jälkeen, kun mies kävi sen ostamassa.

Patja on siis WellPur Gold T110. Suosittelen jos on patjan uusiminen ajankohtaista ja haluaa siihen panostaa.


008.jpg

Tässä vähän väriä elämään, isommat poikaset saa huomenna käydä virpomassa naapurit!

Hyvää viikonloppua kaikille!