Ja mielestäni kyllä ihan syystä!! Mä olen yrittänyt saada omaa lääkäriäni kiinni koskien tuota maksusitoumusta lymfaan. Kaks hoitoa jo takana joista lasku mulle tulee, näitä hoitoja siis pitäisi tehdä 3*vko. Torstaina mulle luvattiin soittaa, samoin perjantaina. Arvatkaa, tuliko sitä soittoa? EI! Tänään soitin aamulla osastolle muutaman asteen kiukkuisempana ja sanoin hoitajalla että nyt tarvitsisin sen lääkärin puhelimeen jotta tää asia selviää ja voin jatkaa hoitoja. Ilman muuta, mulle sanottiin. Lääkäri soittaa sulle 10:30. KIITOS! Kello tikitti ja löi 12, ei ole kuulunut mitään. Tasan klo 14:51 kyllästyin ja soitin uudelleen. No joo, kyllä se soittaa kun ehtii. (Tänään siis lääkärillä soittelupäivä, ti-ke-to on leikkauspäivät ja pe on polipäivä). Nyt iltaan mennessä puhelin ei ole pirissyt. Anteeksi vaan, mutta MITÄ HELVETTIÄ?? Mikä helvetti tässä asiassa voi olla näin vaikeeta? Mä luulin jo että oon kärsiny tarpeeks muiden aiheuttamista ongelmista mut mitä vielä! Kai niillä on ajatusmaailma että kun tää koko touhu on muutenkin kestänyt niin kauan niin sama se jos vähän viivytellään. Voi sitä parkaa joka huomenna aamulla joutuu mun puheluuni vastaamaan!

Ugh! Olen puhunut! Jos huomenna kirjoittelis taas muita asioita :)