Voi perhe parka! Kuten mies juuri anopille puhelimessa sanoi, täällä on rouva tulisilla hiilillä. Tiistaina olisi koestimulaattorin asennus ja jännitys alkaa tuntua jo pääkopassa.

Tämä viikko on mennyt lähinnä tulevan suunnittelussa ja toteuttamisessa. Olen tehnyt ruokia pakkaseen valmiiksi niille päiville, kun on kiirettä. Ja helpottaa se omaa mieltä, ettei miehen tarvitse ihan joka päivä tehdä kaikkea mahdollista. Ruoan laitto tulee olemaan mulle vaikeaa, kun nostoraja on yksi kilo. Joulun lihapullat on pyöritelty myös pakkaseen valmiiksi. Osa jouluruoista on hommattuna valmiiksi kaappiin, loput on listattu valmiiksi paperille. Joululahjat on suurimmaksi osaksi paketoitu, loput käyn huomenna ostamassa äidin ja ystävän kanssa. Jouluvalot on asennettu, sunnuntaina laitetaan kaikki joulukoristeet. Jep, ne laitetaan ennen toimenpidettä, koska mä haluan saada kodin joulukuntoon. Piste! :) 

Lauantaina juhlitaan meidän neljävuotiasta kuopusta. <3 Maanantaina saatiin koko perhe influenssarokotukset ja pienimmälle nousi kuume. Onneksi se kesti vain päivän, nyt on pikku-ukko jo kunnossa. Jaksaa sitten juhlia.

Maanantaiksi olen anonut pojille vapaapäivän koulusta, eskarista ja hoidosta. Vien heidän Turkuun Mehukattimaahan riehumaan. Haluan viettää laatuaikaa heidän kanssaan ennen koitosta. Se tulee olemaan pojillekin kova paikka, kun äiti ei ole passaamassa joka asiassa eikä juuri muutakaan tekemässä. Mutta mun miehet on ihan super reippaita, kyllä ne hoitaa homman kotiin.